1-11-2009

GR 171 - Etapa 6

Castell Milmanda

Monastí de Poblet

APROXIMACIÓ: Per la aproximació i tornada, aquesta etapa s'ha organitzat amb el tren des de Barcelona fins a Vimbodí (Lleida-Pirineus). A l'estació de Passeig de Gracia entrem els primers, els següents a Gavà i l'últim a Sitges. La Tornada agafem el tren a Montblanc.

Les dos hores que dura el trajecte, alguns dormen i d'altres xerrem i riem. El primer que fem és, com no, l'entrepà al Bar Vimbodí, per cert, molt bo. Després de la sobretaula amb cafès i risotades, comencem a caminar amb un dia una mica emboirat. Però aviat el sol i la bona temperatura, encara estival, ens fa la caminada mes agradable. Passem pel Parc i l'ermita de la Mare de Déu dels Torrents. Quasi tot el trajecte és per pistes o senders. Sols un petit tram passem per carretera. Aviat arribem al Castell Milmanda, que visitem per les afores. Seguim la pista i sortim a la carretera que passa pel costat de Monastí de Santa Maria de Poblet, que no visitem. Entrem a l'Espluga de Francolí i a la sortida fem una parada tècnica: a dinar. Seguim el GR pel mig de vinyes i entrem per les muralles de Montblanc. Fem una parada a la Plaça Major per fer temps a la sortida del tren de tornada.

1. *
  2. Fàcil

1. Sabates de trekking

Mapa Institut Cartogràfic de Catalunya - Escala 1:25.000

Ander Chamarro, César Martínez, Laura Prieto, Lluís Costa, Manel Parrado, Mª Antònia Moreno, Óscar Perez, Anna Mesalles, Mª Antònia Saladrigues i Lluís Roca