21-11-1998

Comabona (Serra del Cadí)

Deixem el cotxe al Collet

Espavileu noies, a caminar

Encara feia frescota però ja lluïa el sol

El vent també feia de les seves

Fem una parada al començament de la Serra Pedregosa

La Nadia

El camíi és mes fàcil per la Serra Pedregosa

Ala, quans isards

Hem arribat al cim: Fantàstic !!!

Sembla que el dinar no els agrada gaire

La tornada pel mateix camí de pujada

La pista de la cara nord del Pedraforca estava perillosa

però, la Neus i la Nadia ballaven i reien sense parar

APROXIMACIÓ: Saldes – Pista Refugi del Pedraforca que flanqueja el vessant nord del Pedraforca i s’enfila a la cara sud de la Serra del Cadí.

La previsió del temps pel cap de setmana és de molt fred. Per la nit hem assolit temperatures de -5º graus i al matí hem estat rondant els 0º però amb un sol "espatarrant". Sense por al fred, sortim del càmping Repòs quan son les nou del matí i anem a fer un esmorzar a la pastisseria de Saldes. La Neus i la nostra convidada Nadia es prenen un entrepà de pernil salat. A tres quarts d'onze deixem el cotxe al Collet (2000 m) i comencem a caminar en direcció a la Serra Pedregosa. El camí de la vessant Nord del Pedraforca estava amb quatre dits de neu caiguda la nit del dimecres passat. Començar a caminar sempre es du, però a mida que fem camí els nostres cossos s'acostumen i llavors és quan comences a gaudir de la muntanya. Amb tres quarts d'hora arribem els prats de la Serra Pedregosa i fem una aturada tècnica. En el prat gaudim de la companyia de 100 o 150 isards. Seguim el camí i amb un tres i no res arribem a dalt del cim. El nostre pessebre que feia tres anys que el vam deixar, ja no hi era. Oi caram! Busquem un racó on no bufa el vent i fem la menjada forta del dia: una llauna vegetal que a la Nadia i amb el recolzament de la Neus se li feia un altre muntanya. La baixada molt ràpida fins el cotxe i unes begudes calentes a la pastisseria de Gósol per recuperar forces.