22-04-1995

Tuc de Parros

Comencem a esquiar en el Pla de Beret

Úrsula i Albert Fuchs

APROXIMACIÓ: Barcelona, Alfarràs, Vielha, Salardú, Pla Beret.

L'Elies, Miquel Angel i jo, sortim de Barcelona a les 5:30 del matí i fent una parada per fer l'entrepà. Arribem a l'aparcament de Beret a les 9:25. Tota la colla ens esperava. Posem pells i vinga, a foquejar. Des del el cotxe sortim amb els esquís posats amb direcció al Pic de Pedescals. De bon començament el dia és prou assolellat, però mes endavant els núvols i les boires ens faran la punyetai començarà a nevar i així la resta del dia. Fem el Pic de Pedescals, baixem al coll per remuntar novament amb direcció al Tuc de Parros. Es llavors quan la boira comença a fer-nos la punyeta. Alguns donant mitja volta i d'altres, com jo, arribem fins el cim. La vista res de res, no es veia rés i nevava. La baixada amb comte fins que la boira es dissipà. La neu no estava prou bona. Arribem els cotxes a les 18: hores, deu ni do !. Anem a passar la nit al Refugi de C.E.C. a Salardú.

1. Esquís de muntanya, bastons, pells, ganivetes
  2. Piolet, grampons
  3. Arva
  7. Entrepans, fruita, ganyips

C.E.C.; Albert Fuchs, Ursula, Elies, Miquel Angel, Carme, Laura Prieto, Lluís i d'altres.