6-08-2024

Hospici du Rioumajou

El sender GR al costat de la pista. Millor la pista, encar que és molt transitada.

Decididament, tornem a la pista

APROXIMACIÓ: Càmping Rioumajou (Saint-Lary Soulan) – Carretera direcció Aragnouet, ens desviem a Tramezaigues i seguim per una carretera super estreta per la Vall de Rioumajou fins el gran aparcament de Fredancon, on deixem el cotxe.

El camí d’avui és molt fàcil. Es tracte de seguir la pista que puja al costat del torrent fins el Hospici de Rioumajou. Per la dreta hi passa un sender GR però no val gaire la pena seguir-lo, és millor continuar per la pista fins el refugi. La caminada és molt agradable que transita pel bosc i amb el rugir de les aigües que baixant pel torrent. Te molts recons pet gaudir de una bona estada a prop del riu i fer un pic-nic. Una ruta molt apropiada per la família. El refugi té servei de restaurant a preus alts però estava ple de gom a gom. La baixada pel mateix camí.

1. *
  2. Fàcil

1. Botes de muntanya o treeking
  2. Bastons, capelina
  6. Entrepans, fruita, ganyips o tot el que vulgues carretejar

Mapa França IGN TOP-25 Departaments 65 - Hautes Pyrenees (Escala 1:25.000)