13-06-2024

Una cabra i una ovella ben avingudes a Can Galceran

Massís del Matagalls

Parròquia d'Osormort

APROXIMACIÓ: Vic, Eix Transversal C-25, Sant Sadurní d'Osormort. Deixem el cotxe al costat del cementiri.

Aquest dies ha plogut força i els camins estan xops però, en Joan a trobat la caminada perfecta per pistes sorrenques pels voltants de Sant Sadurní d'Osormort. Passem pel Ajuntament i seguim pista amunt fins el cementiri on deixem el cotxe. Comencem pista suau però va pujant per la carena de Vernencs. Ens trobem el Torrent del Grèvol que aquets dies amb les pluges baixa alegre i el seguim una força estona. Ara toca pujar fins el Turó de Collsesplanes on ens creuem amb la carretera GI-541 que va a Viladrau i a Sant Hilari Sacalm. Fem una parada tècnica per menjar l'entrepà i continuem la travessa passant pel Turó de la Rovira i el Turó dels Carlins, on la pista va de baixada fins a retrobar el camí del matí i fins al cotxe. Un dia fantàstic de senderisme per aquestes contrades a prop del Montseny.