3-09-2023

Puig dels Llops

La tardor avançada

Accés al sender des de la Collada de Bracons

APROXIMACIÓ: Vic, direcció a Olot pels Túnels de Bracons C-37. Abans d'entrar els túnels, ens desviem a la dreta al Veïnat de Dalt i sortirem a la carretera secundaria BV-5224, que ens portarà a la Collada de Bracons. Deixem el cotxe a la vorera. Hi ha poc aparcament.

Per començar el sender ens hem d'enfilar per una faja diagonal i aviat trobem un camí pel bosc que guanya desnivell i aviat entrem en el bosc per un camí marcat i que flanqueja la muntanya fins arribar a la Font Tornadissa. El sender pel bosc es una meravella i guanya desnivell poc a poc. A partir de la font, el camí torna a fer pujada fins el cim. Ens trobem pel camí a un parell de “friquis” que van molt carregats i no son esquís ni motxilles sinó, una màquina de rem desmuntable (15 kg cadascú) que la van muntar en el cim per fer-se fotos per penjar-les desprès a internet. La gent està fatal. Des del cim gaudim de bones vistes. Seguim una estona més i arribem a la talaia del Puig dels Llops. La tornada pel mateix camí. Una matinal molt agradable.