3-08-2020

Espot

Vista des del Pic del Pinetó

Familia Riera del Pino

APROXIMACIÓ: Càmping La Mola (Espot), Jou i pista de 8 qms. fins el Refugi del Pla de la Font. Pista llarga sense gaire manteniment. Recomanable 4x4.

Deixem el cotxe a l'aparcament que està 500 m. abans d'arribar al refugi. Enfilem uns senyals grocs direcció al Coll de Fogueruix i que abans d'arribar el sender gira a la dreta i travessa pel bosc per sortir a un coll molt marcat a 2224 m. Davant nostre ja veiem la pujada en sigues sagues per arribar al Mil Potros i seguidament al Pic del Pinetó. Pel camí coincidim amb la família del Josep María, David, Sergi i l'Ona., que també vàrem pujar-hi junts en el Campament del C.E.C. del any 2016. La baixada pel mateix camí i a dinar al Càmping La Mola (Espot) però aquest any amb la pandemia del Covid-19 no hi ha campaments i el dinar ens el tenim que fer nosaltres, guaaaa.

1. */**
  2. Fàcil

1. Botes de muntanya o treeking
  3. Capelina
  7. Entrepans, fruita, ganyips o tot el que vulgues carretejar

Mapa-Guia Excursionista SANT MAURICI (Editorial Alpina) Escala 1:25.000

Campaments C.E.C. ESPOT: Carles, Marta, Nil, Estel, Pablo, Josep Maria, David, Sergi, Ona, M.Antònia i Lluís