1-03-2015

GR 2: Lladó - Besalú

Bna vista del poble de Lladó

Al començament per pista

Que s'endinça pel bosc

Sant Martí Sesserres

Un petit tram per carretera secundaria amb poc trànsit

Per corriols i rieres

Tota la carretera per nosaltres, jajaja

El Noguer de Segueró

Beuda

Per sota de l'autovía d'Olot

Parc inundable, molt aprop de Besalú

Besalú

Pont romànic

Tanquem el GR: 22,500 kms, recuperem cotxes i cap a casa

APROXIMACIÓ: Barcelona - Besalú. Per l'autopista AP-7 Deixem un cotxe a l'aparcament a l'entrada del Pont Romànic, esmorzem a la cafeteria del pàrquing (bo i barat) i marxem tots cinc amb el segon cotxe fins a Lladó.

El cel està rúfol i agafo el paraigües per si de cas... La sortida del poble és per pista i amb bona vista del poble de Lladó per continuar pel bosc. Passem per Sant Martí Sasserres i creuem la carretera secundaria GIV -5237. Seguim pels boscos de la Creu i passem pel Noguer de Segueró; bona vista a la vall. El sender segueix per la part baixa de la muntanya de la Mare de Déu del Mont (725 metres mes amunt). Creuem el Collet de Can Jou i a la nostre esquerra hi ha unes mines a cel obert. Ara de baixada arribem a Beuda. Entrem el restaurant i ens deixen la terrassa per dinar els nostres entrepans, guai... Amb la panxa contenta, seguim la caminada una estona per la carretera GIV-5234 i tornem al bosc i pistes, passem per sota de l'autovia d'Olot i sortim a la part alta de la ciutat Medieval de Besalú. Creuem el poble a vessar de turistes, travessem el Pont Romànic sobre el ríu Fluvià i desprès de fer un cafetó, anem a recollir el cotxe a Lladó i tornada a Barcelona. Al final no he obert el paraigües, el dia al començament estava lleig però, s'ha arreglat i a la tarda ha sortit el sol, guai...