18-11-2012

GR 5: Rellinàs - Sant Llorenç Savall

Sortida de Rellinàs

Senders ben marcats i senyalitzats

Dia núvol i a estones emboirat

Montserrat a la llunyania

En marxa

Un refugi amb sostre natural

La colla

Montcau

El tren

Font de Llor

Marquet de les Roques

La Muntada

Sant Llorenç Savall

ITINERARI: Barcelona – Terrassa en tren de rodalies. A tocar de l’estació hi ha la parada de taxis. Pel grup que anem prenem dos taxis que ens portant fins a Rellinars. Per la tornada, a Sant Llorenç de Savall prenem l’autobús que ens porta a Sabadell-Nord, on prenem el tren de rodalies fins a Barcelona.

La caminada comença després d’un esmorzar de forquilla al restaurant Toni de Rellinars. Avui travessem la Serra de l’Obac i Sant Llorenç de Munt. El dia està lleganyós i a estones amenaça pluja però, tenim sort i el dia aguanta. Majoritàriament els camí és per senders, colls i recons molt bonics: Coll de Tres Creus, Coll d’Estenalles, Coll d’Eres… En el Coll d’Estenalles fem una aturada per menjar l’entrepà i continuar la caminada fins al Coll d’Eres. Ara el camí baixa fins el Marquet de les Roques. Seguim el sender i passem per la Muntada i arribem a Sant Llorenç Savall per la part alta on hi ha la urbanització, que és mes gran que el poble pròpiament. Falta una estona per que passi l’autobús per anar a Sabadell i la passem al Casinet del poble fent petà la xerrada amb xurros.

1. *
  2. Fàcil

1. Sabates de trekking
  2. Entrepans, ganyips...
  6. Capelina/paraigües si s'escau

Mapa I.C.C.- Escala 1:25.000

Manuel Parrado, Oscar Pérez, Teresa Larrieu, Laura Prieto, Enric Pelegrín, Esther Martínez, Fina Albareda, M.Antònia Saladrigues i Lluís Roca