26/27-12-2011

Cresta Montmalús

Refugi de Montmalús

Tornem al coll de Montmalús

APROXIMACIÓ: Barcelona - Andorra - Grau Roig. PUNT DE SORTIDA: Aparcament inferior pistes d'esquí de Grau Roig.

Les prediccions del dissabte s'han complert: bon temps fins la tarda. La sortida la fem amb un sol radiant però a mida que anem pujant per les pistes direcció a la collada del Montmalús, els núvols i les boires comencem a fer la gitxa. En el Coll ja comença la festa però, ens permet a uns quants de pujar sense esquís per la carena fins el cim. Baixem esquiant fins el refugi amb neu mes o menys bona. Son les quatre de la tarda i comença a nevar. Dinem, sopem i a dormir a les vuit del vespre. Nit llarga i per alguns fresqueta. A l'endemà, ohhh el temps està tapat i no sembla que hi aixi cap intenció de canvi. Esmorzem i recollim per sortir del refugi i comencem a recular fins el coll de Montmalús. La baixada per la cometa i les pistes fins el cotxe amb bona neu.

1. **

1. Botes/esquís de muntanya/pells, bastons i ganivetes
  2. Arva, pala, grampons
  3. Forro Gore-Tex
  5. Protecció solar (cremes, barret, ulleres tempesta...)
  6. Màquina fotografiar
  7. Equip complet pernocta refugi lliure: sac, matalàs, fogó, termo, menjar

Mapa Excursionista Andorra (Editorial Alpina) - Escala 1:25.000 Track cedit per: Manuel Parrado

EDEM BLANC: Manuel Parrado, Laura Prieto, Amàlia Angulo, Gemma Francés, Gabriela Pérez, Roger Maurici, Josep Mª Salvany, Montse Celades, Jordi Salvany, Atanasi Jornet i Lluís Roca