13-08-2007

Pic del Teide

La caldera

Refugi Altavista (3264 m)

Els ous del Teide

Avui és el gran dia: Pic del Teide. L´autocar entra a l´autopista i comença a ploure, caram! Fem un repàs mental del material disponible: no tinc “capelina”. Les cabòries no paren de voltar pels nostres caps. Ja més amunt, el núvols resten per sota nostre i veiem els primer raigs de sol: "Chachi". Som dels primers que arribem a l´estació del telefèric i sortim amb els primers viatges. Sembla que feia dos dies que restava tancat pel vent, ahiiiiii. Som a l´estació superior i comencem a pujar els 165 m fins el cim. Passem el control d´accés i amb poca estona arribem dalt del cim. Les vistes son fantàstiques: núvols per sota, el mar, les illes. La baixada pel mateix camí fins prop de l´estació superior. Seguim un camí molt marcat en direcció al "Barranco de las Cañadas". Passem pel Refugi Altavista, per cert, un molt bon estat però amb poques ganes de donar servei els muntanyencs ja que l´han tingut tot el estiu tancat per, segons ells, "reformas". Continuem la baixada direcció a la "Montaña Blanca" y los "Huevos del Teide". Sortim a la carretera principal on l´autocar ens recull al cap de tres quarts d´hora. De baixada fa una parada i aprofitem per fer la "cerveçeta"

2. Botes/bambes de treking
  4. Protecció solar (cremes, ulleres)

Mapa-Parque Nacional del Teide (Ministerio de Fomento) Escala 1:25.000

Muntatge: Óscar Pérez

G.P.S. Track/Waypoint

Colectiva CEC: Francesc Beato, Joan Solà, Juanjo, Manuel Parrado, Óscar Pérez, Marta Estrada, M. Antònia, Lluís i altres companys