10-09-2005

Miranda de Sant Jeroni

APROXIMACIÓ: Barcelona, Molins de Rei, Martorell, Olesa de Montserrat, Monistrol de Montserrat, Monestir de Santa Cecilia de Montserrat.

Aquest cap de setmana teníem que haver anat a pujar la "Pica d´Estats" amb la Neus i la familia Alonso-Saladrigues però, les prediccions del temps al Pirineu eren dolentes. La veritat és que el temps no ha estat tant dolent com el pintaven. Com a consolació amb la M. Antònia anem a Montserrat. Aquest cop decidim pujar directa per la Canal de Sant Jeroni, pel vessant nord, fins el cim. El dia pinta molt bo i comencem la pujada al pàrquing del Monestir de Santa Cecilia de Montserrat. Un sender molt marcat per la ressenya ens guia tota l’excursió. Passem per la font de la llum, un indret molt singular e inhòspit. Seguim el torrent per un sender molt marcat fins arribar a la carena, on trobem el camí procedent del Monestir de Montserrat, que en vint minuts ens acompanya fins el cim. Núvols, clarianes però en general bon temps. Unes fotos per immortalitzar la nostra arribada i apa! cap a vall. La baixada la fem per el camí normal del Monestir després anem a buscar el cotxe per la carretera. Arribem prop de les dos de la tarda. A estat molt bé!