8-07-2000

Puig de Coma d'Or

Portella de la Coma d'en Garcia

Estany de Lanós

APROXIMACIÓ: Barcelona - Berga - Túnel del Cadí - Bourg-Madame - Porta - Coll de Puymorens - Deixem el cotxe al mateix Coll de Puymorens

Aquesta vall la vaig fer a l'hivern amb els companys del CEC amb esquís i vaig pensar que estaría molt bé fer-la amb la familia, i aquí ens trobem. Sortim de Barcelona a las sis del matí. A Berga parem al bar de sempre i fem uns entrepans de "nasos". La primera idea era anar a la Vall de Galba (Capcir) però la predicció d'ultima hora no garantía el bon temps a la cara Nord. Decidim apropar-nos a la Coma d'en García i així ho fem. Deixem el cotxe a 2.200 m. Desprès de seguir una pista en força bon estat. El dia evidenment no asseguraba l'exit de la sortida, però no ens ho pensem gaire i comencem a caminar. Arribem a la Portella des de on jà gaudim del cim on ens dirigim, el Coma d'Or. En poca estona i seguin el sender arribem a l'estany de Coma d'Or i a continuació amb una pujada sostinguda arribem al cim. Dos hores i 700 m en total.